2010. március 20., szombat

Beszélgetéseim a tengerrel


- Miért sós az ajkad?
- Miért, sós?
- Sós. Miért?
- A tengertől.
- Óceán. Mondtam már.
- Téged is becézlek, pedig felnőtt vagy.
- Szóval tőle sós...
- Tőle. Megcsókoltalak általa.
- Badarság. Feloldódik benne. Elvész.
- Az soha.
- Minek jársz ki még?
- Még?
- Még mindig...
- Hiányzol.
- Már mindegy. Itthagytál.
- Soha. Egy pillanatra sem.
- Mit érünk vele?...
- Érni kellene vele?
- Valaki kell.
- Valaki van.
- Valami van...
- Igazi?
- Nem. Pótlék.
- Mitől félsz?
- A magánytól.
- Mitől félsz?
- Hogy egyszer már nem fogsz szeretni.
- Azt akarod, hogy mindig szeresselek?
- Néha jobb, lenne, ha nem. Mégis rettegek a perctől, amikor nem szeretsz már.
- Mindig szeretlek.
- Gyűlöllek.
- Akarod?
- Próbálom.
- És?
- Nem megy. De gyűlöllek.
- Igazából miért is?
- Itthagytál. Kihúztad a lábam alól a földet.
- Kihúzták a lábam alól a földet. Rántottalak magammal.
- Sosem fogom megérteni.
- Sosem.
- Miért jársz vissza?
- Hiányzol. Bújj belém.
- Megteszem. De gyűlöllek.
- Akkor is bújj.
- Már ott is vagyok.
- Ne pislogj. Húnyd be a szemed.
- Félek, mire kinyitom, nem leszel.
- Itt leszek.
- Már nagyon sokszor nem vagy itt, amikor kellene.
- Mindig veled vagyok.
- Itthagytál. Azt hittem, beleszakad a szívem.
- Ha viszajönnék jó lenne?
- Csak úgy jönnél vissza, hogy újra elmehess.
- Miért hiszed ezt?
- Sosem tudnék bízni már abban, hogy ittmaradsz. Velem.
- Akarsz-e bízni ebben egyáltalán?
- Nem tudom. Valami végérvényesen eltörött legbelül.
- Az nem törhetett el. Csak gyenge vagy - így érzed. Fáradt.
- Igen. Beteg vagyok.
- Nem vagy beteg. Fáradt vagy.
- De rendbejövök én, ne búsulj.
- Csakazértis?... Tudom.
- Magam miatt is.
- Nem is hittem, hogy értem.
- Neked mi hasznod lenne abból...
- Hogy boldognak látlak.
- Nem leszek boldog. Bár szeretnék. Nem leszek.
- Csakazértsem?
- Menned kell.
- Elküldesz?
- Menned kell.
- Mennem kell.
- Mire felocsúdok, sehol sem leszel. Megint.
- Mindenütt vagyok.
- Szeretnék képes lenni elhinni.
- Ne engedj többé elmenni.
- Nem tehetem meg.
- Várni fogsz, hogy jövök?
- Talán.
- Mindenkoron?
- Mindenkoron.

New York, 2010. március 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.