2011. augusztus 30., kedd

Egy kép / A NY-csapat


Tetszik nekem ez a kép. Nem csak azért, mert én készítettem, és nem is csak azért, mert meg kellett izzadni érte. Azt hiszem, a profik is gyakran megizzadnak egy-egy képért, én még csak profi sem vagyok. Azért szeretem, mert szép. Ha valaki próbált már New York-i panorámát készíteni, akkor az tudja, mennyire keresni kell azt a pontot, ahonnan pont csak az látszik, ami kell. Most együtt díszeleg sorfalban az Empire State Building, a Chrysler és a Times Square tornya, s még az ENSz felújított palotája is. Mindez a Queensboro Bridge jellegzetes drapp-barna szerkezetével is jól egyezik.
Lám, mire jó, ha egy kósza hurrikán miatt százévben egyszer leáll a Cityben a tömegközlekedés...

A kép címe: A New York csapat
Helyszín: Queensbridge
Dátum: 2011 augusztus 28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.