2010. augusztus 17., kedd

Egy kép / Jön... az ősz?


Tegnap kerítettem egy szabad délutánt, hogy az eső utáni fülledt nyárutón kikapcsoljam a fejemből a világot a virágos édeni kertemnek tekintett Fort Tryon Parkban. Hirtelen megtorpantam egy pillanatra, amikor egy pillanatra kitekintettem gondolataim mögül, és ezt a képet pillantottam meg: jönnek ... az őszi napok?!... Hova lett a nyár? - merül fel mindannyiunkban ilyenkor, még akkor is, ha már zavarosra kínzott is bennünket a kánikula. Leforrázva baktattam tovább a párás forró alkonyatban, mint akit sisteregve nyakon öntöttek a nedvesgőzben, és tovaeresztettek, menjél!... A pára térképekben rajzolt nyomot magáról a trikómra.
A kép legyen: Jön... az ősz?

Helyszín:
Fort Tryon Park, Felső-Manhattan, NY
Időpont: 2010 augusztus 16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.