2010. október 27., szerda

Egy kép / ...ki jól végezte dolgát


Ma, aki a parton szembejött utánam fordult, vagy meg is szólított. De nem kizárólag szépségem és csinos testfelépítésem ejtette rabul a tekinteteket, sokkal inkább az a 30 faktoros napolaj, amit tegnap kaptam Timitől, hogy majd fújjam be magam, ha napozok. Az ominózus szer ugyanis olyan erős, hogy ahol befújtam, fehér maradt a bőröm. Márpedig én ilyen kence-fújásokban eléggé felületes vagyok, aminek az eredménye az lett, hogy csíkos lettem, mint egy szégyenlős zebra. Próbáltam ma helyrehozatni a nappal a tegnapi tévedést, de nem jártam sok sikerrel, viszont a tegnapi piros ma még veresebb lett rajtam, és már a hamburgeres is kijött a bódéjából, hogy szemügyre vegye a testem.

Nem akartam kötekedni a trópusi nappal, elültem hát, egy Wodehouse regénnyel árnyékban röhögni (ahol újabb s újabb társalgásra kész túrista keveredett közelembe). Végül azonban elkísértem utolsó útjára a mai napot. Még mielőtt elbújt volna az öböl vizében, el is kaptam.
Ezt mutatom meg ma. Magamat semmiképp...
A kép címe: ...ki jól végezte dolgát
Helyszín: a Mexikói-öböl
Időpont: 2010 október 26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.